„Uvažovali jsme, jak ještě více přiblížit naše materiály ZERO. Probírali jsme, jak lépe vysvětlit jednotlivé technické stránky výrobků, jejich pracovní a obchodní výhody,“ říká Norbert Paul, ředitel ZERO BARVY s.r.o.
„Došlo nám, že už tolik nemusíme opakovat spoustu základních věcí, protože máme mezi zákazníky hodně skutečných řemeslnic a řemeslníků znalých věci. A také nám došlo, že mezi nimi jsou i tací, kteří přebrali štafetu se stejnou vášní, zápalem a odpovědností jako my. Dokáží vysvětlit svým zákazníkům výhody a všechny finesy materiálů ZERO a jejich zpracování s naprostou brilantností právě díky tomu, že mají neochvějné praktické zkušenosti. A když jeden ze zákazníků spokojený s průběhem a výsledkem realizace takové řemeslnice prohlásil, že by to mohla být naše ambasadorka, bylo rozhodnuto.“
Malířka z Písku Simona Keclíková a její MONAmalířství vyniká precizností, jednáním se zákazníky, pracovitostí, servisem a prezentací značky ZERO. Proto byla jmenována ZERO AMBASADORKOU.
Kdy jste se s materiály ZERO setkala a čím si vás získaly?
Před deseti lety jsem stála před možností nahlédnout do oboru malířství a tohoto řemesla jako takového. Dostala jsem příležitost se jej učit od samého základu navázáním spolupráce se zkušeným malířem pokojů působícím v Písku, odkud také pocházím a kde s rodinou žiji. Byla to výzva, cítila jsem se ve svém, práce mě bavila, měla jsem obrovskou chuť a energii se učit a využít tuto možnost seberealizace v oboru naplno. Spolupráce trvala několik let, a když se naše cesty rozešly, vykročila jsem na svoji vlastní a založila své malířství. Zkušenosti s dekoračními nátěry jsem z doby spolupráce také měla, a když jsem byla poptána na realizaci dekorační stěrky s tím, že klientka si koupila v Německu materiál ZERO MagicTouch, ale nemůže sehnat nikoho, kdo by jí stěrku realizoval, pustila jsem se do toho. A dopadlo to skvěle.
S materiálem se mi pracovalo velmi dobře a design mě nadchnul. Chtěla jsem znát víc, vidět víc, umět víc a vzít to zase od začátku a naučit se nové. Netrvalo dlouho a brzy jsem měla možnost potkat se s Martinem Starým z firmy ZERO barvy a bylo rozhodnuto. Svým jednáním mě přesvědčil, že lidská stránka, láska k řemeslu, dělat věci dobře a kvalitně je pro ZERO barvy priorita. A to mi sedělo. Také nezapomenu na to, že mi od začátku věřil, jako ženě věnující se řemeslu, kterých sám v té době mnoho neznal. Podpora byla pro mě důležitá. Účastnila jsem se školení a seznamovala se s dalšími materiály a technikami, lidmi spojenými se ZERO a vlastně od začátku jsem měla dobrý pocit, na který hodně dám. To cítíte. Že vše funguje. A to si mě získalo. Nejen materiály a jejich kvalita, funkčnost a široký dostupný sortiment, ale i lidský a skvělý přístup a podpora.
Neměnila byste…
Určitě ne. Nikdy jsem neměla a dodnes nemám potřebu pracovat pokaždé s jinými materiály, kterých je na trhu samozřejmě mnoho. Pracuji se ZERO barvami od začátku, kdy jsem se s nimi setkala poprvé, a díky tomu mám také ověřenou jejich kvalitu od svých zákazníků, kterým jsem realizovala třeba před osmi lety kuchyně, koupelny a jiné prostory do designových stěrek, a dnes mohu vidět, že vše vypadá, jak má a funguje… Ve své práci se chci a potřebuji spolehnout na kvalitu, už ne zkoušet a hledat. Našla jsem a jsem maximálně spokojená. Jen tak mohu zákazníkům nabídnout kvalitu a profesionální práci. S materiály, kterým sama věřím, a ta důvěra stojí na ověřené mnohaleté zpětné vazbě a praxi.
Jaké materiály ZERO jste si nejvíce oblíbila?
Nejraději pracuji s dekoračními materiály ZERO MagicTouch ve všech variantách a kombinacích a také často se ZERO DecoStyle Beton, ať už v pohledovém betonu či složitějších patinovaných strukturálních dekorech. Používám ale i interiérové barvy ZERO a v podstatě jakýkoliv materiál této značky. Zákazníci u mě nevídají nic jiného než ZERO. Cenově nejsou tyto materiály nejlevnější, ale ani předražené. Poměr kvality a ceny by měl vždy odpovídat. Zákazník by měl vědět, jakou kvalitu dostává a jaký je rozdíl třeba od levnějšího sortimentu na trhu.
Stala jste se ambasadorkou ZERO barev, co to pro vás znamená?
Ze jmenování ambasadorkou jsem byla potěšena, ale i vděčná. Stát za značkou, která má své priority a ctí hodnoty, jako je kvalita, poctivost, profesionalita, jež sama vyznávám, je splněný sen. Myslím, že pro mě se nic nemění a že to pro mě není nová role. Budu filozofii ZERO barev ctít stejně jako doposud. Je to radost a třeba i inspirace pro začínající řemeslníky a řemeslnice v oboru. Že jít si za svým snem jde a že ta cesta může být zajímavá a plná výzev.
Má práce mě stále baví jako na začátku, energie neubývá, chuť učit se také ne, protože vždy je co zlepšovat či pilovat či přicházet na nové dekory a přizpůsobovat obor trendům. Ke své práci se stále snažím přistupovat s pokorou a dělat ji s láskou. Těším se na výzvy, které mě čekají.
www.monamalirstvi.cz
www.zerobarvy.cz